Vă punem la dispoziție experiența și seriozitatea noastră oferindu-vă următoarele servicii de Administrare imobile:
- Constituirea Asociației de Proprietari: redactarea statutului, acordului de asociere și a celorlalte documente necesare dobândirii personalității juridice.
- Deschiderea contului bancar în numele Asociației de Proprietari.
- Organizarea si coordonarea, în condițiile legii, a activităţii de suport privind menţinerea în bune condiţii a imobilului aflat în gestionare.
- Încheierea în numele Asociației de Proprietari a contractelor cu furnizorii de utilități.
- Asistență în încheierea contractelor individuale (pentru proprietarii de apartamente) cu furnizorii de electricitate și gaz
- Plata tuturor facturilor emise de furnizorii de servicii și utilități.
- Întocmirea listelor lunare de plată a întreținerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare.
- Încasarea în numerar și înregistrarea încasărilor prin virament bancar a cheltuielilor curente ale asociației.
- Citirea și verificarea indexului apometrelor de apartament.
- Completarea registrelor şi a formularelor specifice activității.
- Întocmirea statelor de plată pentru angajații asociației de proprietari și depunerea declarațiilor fiscale aferente.
- Întocmirea și depunerea situațiilor periodice la Primărie.
- Procurarea materialelor necesare întreținerii și reparațiilor curente proprietății comune a asociației de proprietari.
- Oferim prin colaboratori direcți servicii de curățenie, întreținere spații verzi, pază, mentenanță și intervenții la instalațiile electrice, termice ș.a,
- Urmărirea realizării contractelor încheiate de asociația de proprietari cu furnizorii de bunuri și servicii.
- Supravegherea lucrărilor de reparații și participarea la recepția acestora.
- Verificarea îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat pentru curățenie.
- Efectuarea de mici reparații la elementele proprietății comune (înlocuire becuri, reglat senzori lumină ). Pentru acestea, asociația de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite.
- Negocierea contractelor în interesul asociației de proprietari, rezolvarea problemelor apărute sau existente pe toată perioada contractului.
- Analiza financiară a cheltuielilor asociației de proprietari în vederea optimizării costurilor asociației de proprietari.